نگرانی دستگاههای امنیتی تل آویو از اظهارات بن گویر و عضو کنست در رابطه با حادثه اصفهان

نگرانی دستگاههای امنیتی تل آویو از اظهارات بن گویر و عضو کنست در رابطه با حادثه اصفهان به گزارش شاه بلاگ، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد توییت های وزیر امنیت داخلی و عضو کنست که به مسئولیت این رژیم در رابطه با حادثه امروز در ایران اشاره کردند، باعث نگرانی دستگاههای امنیتی شده است.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: توییت های ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل و تالی گوتلیب، عضو کنست (پارلمان اسرائیل) که به مسئولیت اسرائیل اشاره کرده اند باعث نگرانی دستگاههای امنیتی شده است.
این کانال همینطور گزارش داد: پیشبینی های ارتش و دستگاههای امنیتی اینست که «حمله» به پایان رسیده است اما اسرائیل همچنان آماده باش خویش را حفظ می نماید.
این کانال گزارش داد: به رغم این که اسرائیل از قبل به واشنگتن گفته بود حمله ای را به ایران انجام خواهد داد اما آمریکا موضع مشخصی اتخاذ نکرد.
پیش از این ایتامار بن گویر در توییتی به حادثه امروز اشاره کرده و نوشته بود این حمله «مسخره و ضعیف» بود.
در همین حال میکی لِوی، رئیس سابق و عضو فعلی پارلمان رژیم صهیونیستی خطاب به بن گویر نوشت: تبریک می گویم! شما توانستید تمام دوران حضور خود در مسئولیت «وزارت شکست ملی» و «عضویت در کابینه» را در یک کلمه توصیف کنید!
تالی گوتلیب هم که از حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو است، به این رویداد اشاره کرده بود و این درحالی است که تل آویو رسما مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.
گوتلیب که عضو کمیته خارجه و امنیت کنست است امروز در توییتی نوشت: بامداد به خیر مردم عزیز اسرائیل. صبحی سربلند با افتخار! امیدواریم قدرت بازدارندگی را بازیابیم!
مقامات رسمی رژیم صهیونیستی در رابطه با گزارشات در ارتباط با حوادث امروز در ایران، سوریه و عراق تابحال سکوت کرده اند.
از طرفی کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد وزارت خارجه این رژیم از سفارتخانه هایش در جهان خواست از هرگونه اظهارنظر در رابطه با گزارشات در ارتباط با این رویداد اجتناب کنند.
صبح امروز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور در بعضی از شهرها همچون اصفهان خبر دادند.
همینطور وزارت دفاع سوریه اعلام نمود رژیم صهیونیستی امروز حملاتی را به جنوب این کشور انجام داد. گزارشاتی هم از حملاتی در شهر بابل عراق انتشار یافته است.




منبع:

1403/01/31
13:29:30
5.0 / 5
141
تگهای خبر: امنیت , جت , جهان , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است