راهپیمایی میلیونی در صعده یمن با شعار تنش در مقابل تنش با غزه تا پیروزی

راهپیمایی میلیونی در صعده یمن با شعار تنش در مقابل تنش با غزه تا پیروزی به گزارش شاه بلاگ، جمعه- میلیونها نفر در استان صعده در پشتیبانی از مردم فلسطین با شعار «تنش در مقابل تنش... با غزه تا پیروزی» راهپیمایی کردند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، راهپیمایی بزرگ مرکزی علاوه بر ۲۲ راهپیمایی در شهرستان ها و مناطق مختلف استان صعده در میدان مولد النبی شهر صعده برگزار شد.
راهپیمایی ها در استان صعده در میدان های شهید فرمانده، آل سالم، شعاره، بنی صیاح، الحجله، برازح، عرو و بنی بحر، العین و القهره در الظاهر، مناطق مرزی و شهر جاوی و بوصان در مجز، الجرشه در غمر، قطابر، کتاف و ذویب، برگزار شدند. همینطور راهپیمایی هایی پس از نماز جمعه در میادین الخمیس منبه، شدا، البه در ظاهر، عضله در الحشوه و آل ثابت برگزار می گردد.
راهپیمایی کنندگان با برافراشتن پرچم یمن و فلسطین و بنرهایی با شعار آزادی ضد سیاست استکباری آمریکا در منطقه و جهان، خواهان تحریم محصولات آمریکایی و اسرائیلی شدند.
تظاهرکنندگان حمایت خویش را از هرگونه اعمال قدرت نیروهای مسلح در مقابله با استکبار سه گانه شرور جهانی آمریکا، انگلیس و دشمن صهیونیستی تا پایان تجاوزات و محاصره غزه اعلام نمودند.
شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی همچون «از صعده هزار درود... به غزه سرافراز»، «از صعده، هزار درود... بر فلسطین سرافراز» و «خط قرمز نداریم» در اطلاعیه ای ضمن اعلام همبستگی با مصر در مقابله با تهدید صهیونیست ها ضد امنیت ملی مصر بر حمایت خود از حق مصر برای پاسخ قاطعانه به هرگونه تجاوز به این کشور همچون حمله به گذرگاه رفح تاکید نمودند.
راهپیمایی کنندگان با اخطار نسبت به سوق دادن به فریبی که دولت آمریکا برای فرار از مسؤولیت خود در برابر تمامی جنایات مرتکب شده ضد مردم فلسطین انجام می دهد، تصریح کرد: آمریکا حامی اصلی دشمن صهیونیستی است و بدون حمایت آمریکا، این رژیم جرأت نمی کرد دست به ارتکاب جنایات بزند.
در این بیانیه راهپیمایی با درود بر پایداری مردم فلسطین و ایستادگی رزمندگان آن در مقابل دشمن صهیونیستی، از ملت های عرب و اسلام خواسته شد تا به سمت آموزش ایمانی آگاهانه و مسؤولیت پذیری برای محافظت از جوامع و مردم در مقابل سلطه صهیونیست ها حرکت کنند.
آنها از رژیم های عربی خواستند تا اقدامات جدی و مواضع عملی موثر برای پشتیبانی از مردم فلسطین اتخاذ کنند.
یمنی ها با تقدیر از جنبش دانشجویی در ده ها دانشگاه آمریکایی و اروپایی و کشورهای مختلف جهان در پشتیبانی از فلسطین، ضمن ابراز همبستگی با آنها، خواهان پایان دادن به اقدامات سرکوبگرانه نسبت به آنها شدند.
یمنی ها همینطور از موضع ترکیه که اعلام نموده بود اقلام بزرگی از کالاهای رژیم صهیونیستی را تحریم کرده و مقادیر زیاد کالا به رژیم صهیونیستی را متوقف کرده، تمجید کردند.
آنها مجدداً خواهان اتخاذ یک کمپین سازمان یافته و هماهنگ برای تحریم کالاها، شرکت ها و بانکهای صهیونیستی و آمریکایی شدند که از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند.
راهپیمایی کنندگان با ادای احترام به عملیات دلاورانه مجاهدین مقاومت در فلسطین، لبنان و عراق و نیروهای مسلح یمن ضد رژیم دشمن بر تداوم بسیج و هوشیاری و در فعالیت ها و راهپیمایی ها تاکید نمودند و افزودند که مردم فلسطین تنها نیستند.




منبع:

1403/02/21
14:56:40
5.0 / 5
252
تگهای خبر: امنیت , جهان , دانش , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است