جشنواره ساندنس برندگانش را شناخت

جشنواره ساندنس برندگانش را شناخت به گزارش شاه بلاگ جشنواره بین المللی فیلم ساندنس آمریکا لیست برنده های جایزه بزرگ و دیگر جوایز خویش را اعلام نمود.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از اسکرین، این رویداد سینمایی که سال جاری به علت شیوع سویه اُمیکرون ویروس کرونا از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ ژانویه (۳۰ دی تا ۱۰ بهمن) به صورت آنلاین درحال برگزاری است لیست برندگان خویش را اعلام نمود و فیلم «پرستار بچه» ساخته «نیکیاتو یوسو» جایزه بزرگ هیات داوران بخش فیلمهای دارم آمریکایی را به دست آورد و جایزه «تبعیدشدگان» ساخته «بن کلین» و «ویولت کلمبوس» هم جایزه بزرگ بهترین مستند آمریکایی را از آن خود کرد.
در بخش سینمای جهان جایزه بزرگ فیلمهای درام به«اوتاما» به کارگردانی «الخاندرو گریسی» رسید و جایزه بهترین مستند بخش سینمای جهان به «همه آنچه نفس می کشد» اعطا شد.
جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره در بخش مستند و درام هم به ترتیب «ناوالتی» به کارگردانی «دنیل روهر» و «Cha Cha Real Smooth» از «کوپر رایف» اختصاص یافت.
سال جاری پیمان معادی بازیگر، نویسنده و کارگردانی ایرانی به همراه «چلسی بارنارد» و «ماریل هلر» داوران بخش فیلمهای مسابقه فیلمهای بلند آمریکایی جشنواره فیلم ساندنس بودند.





منبع:

1400/11/09
23:10:54
5.0 / 5
625
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است