رئیس مركز ملی فضایی معاونت علمی:

الزامات سند جامع توسعه هوافضا را محقق می نماییم

الزامات سند جامع توسعه هوافضا را محقق می نماییم شاه بلاگ: رئیس مركز ملی فضایی معاونت علمی، اظهار داشت: یكی از اهداف مركز ملی فضایی در سال جاری، تحقق الزامات سند جامع توسعه هوافضا در كشور است.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منوچهر منطقی با اشاره به مهمترین اولویت مركز در سال جاری، اظهار داشت: یكی از مهم ترین اهداف مركز در سال جاری، تحقق الزامات سند جامع توسعه هوافضا است كه این سند جامع و كامل است و نیازهای فضایی كشور را به نحو مطلوبی تامین می كند.
وی اضافه كرد: «تأكید بر تولید علم بومی و توسعه علوم مربوط و نظریه پردازی در عرصه تولید فلسفه های مضاف در رابطه با بخش هوافضا با تاكید بر مبانی معرفتی اسلامی»، «استفاده حداكثری از توان داخلی و فعال سازی ظرفیت ها»، مسئولیت پذیری در حفظ و ارتقای محیط زیست» و «ایجاد فرصت عادلانه برای مشاركت افراد، شركتها و نهادها در توسعه بخش»، همچون این الزامات است.
به گفته منطقی، با عنایت به اینكه صنعت هوا فضا در تمام كشورها توسعه خوبی یافته و كاربری های آن شناسایی شده است؛ در ایران هم نیاز است كه توجه جدی تری به این حوزه داشته باشیم و تمام دستگاه های ذیربط در پیشبرد اهداف صنعت هوافضا تلاش كنند.

1397/03/15
15:17:23
5.0 / 5
4480
تگهای خبر: توسعه , تولید , صنعت , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است