هوش مصنوعی میزان استقبال از فیلم های سینمایی را پیش بینی می كند

هوش مصنوعی میزان استقبال از فیلم های سینمایی را پیش بینی می كند شاه بلاگ: یك سیستم هوش مصنوعی جدید می تواند تعداد مخاطبان فیلم را تنها با دیدن تریلر آن، پیش بینی نماید.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، تریلر فیلم های جدید مانند تصاویر پس زمینه رسانه های اجتماعی در آغاز خیلی از كلیپ ها، هم اكنون واقعا در جلب توجه و جذب مخاطب خیره كننده عمل می كنند و احیانا در آینده حساب شده تر می شوند.

محققان در كمپانی فیلم سازی "قرن 20 فاكس" یك سیستم یادگیری عمیق ابداع نموده اند كه می تواند پیش بینی نماید كه چه كسانی بر مبنای تریلر فیلم، متمایل به دیدن آن فیلم خواهند بود.

به لطف تغذیه این سیستم از صدها تریلر فیلم و سوابق حضور و استقبال مردم از این فیلم ها، این سیستم می تواند ارتباط بین عناصر بصری در تریلر مانند رنگ ها، چهره ها، منظره ها، نورپردازی و عملكرد فیلم را با جمعیت استقبال كننده از فیلم تولید كند.

به عنوان مثال، یك تریلر با تعداد زیادی دیالوگ و رنگ های گرم گروه متفاوتی از مردم را نسبت به یك تریلر با رنگ های تند و صحنه های خیره كننده به سینما می كشاند.

در حالی كه فاكس از فیلم های موجود بعنوان یك معیار استفاده كرد، همینطور در پیش بینی عملكرد فیلم های آینده اش موفق شد، چون كه نشانه های بصری در تریلر یك فیلم جدید، یك بینش و پیش بینی در مورد استقبال تماشاگران در چند ماه آینده به هوش مصنوعی می دهد.

این سیستم هوش مصنوعی جدید می تواند به واسطه ساخت تریلرهای جذاب و متناسب با سلیقه عامه، به استودیوهای فیلم سازی در جذب مخاطب و كشاندن اقشار مختلف مردم به تماشای فیلم كمك نماید.




1397/05/08
22:31:17
5.0 / 5
4762
تگهای خبر: جت , سیستم , هوش مصنوعی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است