اپل دستكش هوشمند چند منظوره ساختبعلاوهتصاویر

اپل دستكش هوشمند چند منظوره ساختبعلاوهتصاویر به گزارش شاه بلاگ اپل یك دستكش پارچه ای هوشمند كه قادر به اندازه گیری فشار خون است، توسعه داد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، كمپانی"Patently Apple" گزارشی در مورد یك پتنت جدید ساخت شركت اپل برای سنجش فشار خون منتشر نموده است.
بنابر اطلاعاتی كه گفته شده این دستكش می تواند بر سلامت افراد و فشارخون آنها نظارت داشته باشد.





فشار خون(Blood pressure) به مقدار فشاری گفته می گردد كه توسط خون در جریان، به دیوارهٔ رگ ها وارد می آید و یكی از علائم حیاتی می باشد. فشار یك مفهوم فیزیكی است، مقصود از فشار اشاره به «قدرت» یك مایع متحرك است. فشار خون در نواحی نزدیك قلب، بیشتر و نسبت به فاصله گرفتن از قلب كمتر می گردد.
هر داده ای كه از دستكش جمع آوری می گردد به لپ تاپ، تلفن یا دستگاه دیگر كاربر منتقل شود. علاوه بر اندازه گیری فشار خون، پتنت سنجش فشار خون جدید، قادر به اندازه گیری ضربان قلب و "تنفس فیزیولوژیك" هم است.
تنفس فیزیولوژیك(respiration) در علم فیزیولوژی به عمل انتقال اكسیژن از هوای آزاد به سلول ها به وسیله بافت ها و انتقال دی اكسید كربن در راه برعكس گفته می گردد و به صورت قراردادی بیولوژیست ها این عمل را تنفس فیزیولوژیك(به انگلیسی: respiration) می نامند و این عمل نباید با نفس كشیدن اشتباه گرفته شود.
شركت اپل بسیار بر توسعه فناوری های سلامت تمركز كرده است و این بسیار تحسین برانگیز است. جزئیات بیشتر این دستكش این هفته منتشر خواهد شد.



1397/10/14
15:10:41
5.0 / 5
4625
تگهای خبر: توسعه , دستگاه , فناوری , لپ تاپ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است