در قالب چالش برگزار می شود؛

بهبود خواص مهندسی كامپوزیت های پلیمری با فناوری نانو

بهبود خواص مهندسی كامپوزیت های پلیمری با فناوری نانو سیزدهمین چالش فناوری نانو با هدف بهبود خواص مهندسی كامپوزیت های پلیمری برگزار می گردد.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، در پی تجربیات موفق برگزاری چالش های نوآوری و فناوری نانو با هدف توسعه راهكارهای حل مشكلات صنعتی و رفع نیازهای فناورانه كشور، سیزدهمین دوره از چالش های فناوری نانو در سایت چالش های نوآوری و فناوری نانو (نانوچلنج) با ثبت طرح اولیه متقاضیان شروع شد و تا ۱۰ دی ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.
چالش نوآوری «بهبود خواص مهندسی كامپوزیت های پلیمری با استفاده از فناوری نانو» كه از جانب كارگروه صنعت و بازار ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار می شود، به دنبال توسعه كامپوزیت های پلیمری با خواص مهندسی بهبودیافته و كاربردی است.
برگزیدگان مرحله اول چالش در جریان سومین كنفرانس و نمایشگاه بین المللی مستربچ و كامپاندهای پلیمری فرصت خواهند داشت تا به عرضه و معرفی طرح خود نزد سرمایه گذاران بپردازند.
در این راستا، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، به دنبال راهكارهای عملیاتی برای «بهبود خواص مهندسی كامپوزیت های پلیمری با استفاده از فناوری نانو» از جانب شركت های خلاق و نوآور، پژوهشگران، مخترعان و فناوران، اعضای هیات علمی و دانشجویان داخلی و خارج كشور است.
مهلت ثبت طرح اولیه ۱۰ دی ماه سال جاری و مهلت عرضه نمونه اولیه برای برگزیدگان مرحله اول، خرداد ۱۳۹۷ خواهد بود.
 

1396/09/12
23:57:34
5.0 / 5
5291
تگهای خبر: فناوری , نانو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است