آیشواریا رای هم به كرونا مبتلا شد

آیشواریا رای هم به كرونا مبتلا شد به گزارش شاه بلاگ تست كرونای «آیشواریا رای» بازیگر بالیوودی هم در حالی مثبت اعلام گردید كه «آبیشك باچان» و «آمیتا باچان»، همسر و پدر همسرش هم روز گذشته از مبتلا شدن به این ویروس اطلاع داده بودند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از گاردین، تست کرونای این بازیگر معروف ۴۶ ساله و دختر ۸ ساله اش هر دو مثبت اعلام شده است اما هنوز معلوم نیست که آنها در بیمارستان بستری شده اند یا خیر.
روز گذشته «آمیتا باچان» بازیگر کهنه کار و بزرگ سینمای هند که پدر همسر «آیشواریا رای» است هم اعلام نمود که به همراه پسرش «باشیک باچان» به علت مبتلا شدن به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده اند.
«آمیتا باچان» ستاره ۷۷ ساله بالیوودی قبل از مبتلا شدن همواره یکی از چهره های برجسته مبارزه با ویروس کرونا بود و از مردم می خواست با استفاده از ماسک، شستن دست ها و رعایت فاصله اجتماعی از خطر مبتلا شدن به این ویروس خطرناک در امان بمانند.
«آیشوارایا رای» که سابقه بازی در چندین فیلم هالیوودی و بالیوودی را در کارنامه دارد، برای چندین کمپانی بین المللی هم فعالیت تبلیغاتی می کند.
روز گذشته شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور هند به ۸۵۰ هزار نفر رسید و مقامات هندی ناچار به اعمال مجدد محدودیت های رفت و آمد در چند منطقه از کشور شدند.
شمار درگذشتگان ویروس کرونا در هند به ۲۲ هزار و ۶۷۴ نفر رسیده است و رکورد مرگ روزانه هم در این کشور ۵۵۱ نفر است.




منبع:

1399/04/23
12:09:08
5.0 / 5
2322
تگهای خبر: بین الملل , جت , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است