احاله پخش فیلم و سریال خارجی به سازمان بازرسی و مجلس

احاله پخش فیلم و سریال خارجی به سازمان بازرسی و مجلس به گزارش شاه بلاگ هیات مدیره انجمن تهیه كنندگان مستقل سینمای ایران از نمایش فیلم ها و سریال های خارجی بدون پروانه نمایش در VODها ابراز نگرانی كرد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از روابط عمومی، انجمن تهیه کنندگان مستقل ضمن خبر فوق اعلام نمود: در آخرین نشست هیات مدیره انجمن ضمن بررسی شرایط نمایش فیلم های سینمایی از برخی VODها، در مورد نمایش غیر قانونی فیلم ها و سریال های خارجی از شبکه های اینترنتی که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت آنها صادر گردیده است ابراز نگرانی شد.
در این جلسه عنوان شد در شرایطی که برای نمایش فیلم های سینمایی و سریال های ایرانی انواع ممیزی های ریز و درشت با عنایت به قانون اعمال می شود اکثریتی از فیلم های سینمایی و سریال های خارجی بدون خرید حقوق نمایش و پروانه نمایش از وزارت ارشاد اسلامی یا تلویزیون به نمایش در می آید. آن هم در شرایطی که تماشاگران سالن های سینما روزانه 4 هزار نفر هستند، اما این VODها بیشتر از دو میلیون کاربر دارند.
هیات مدیره انجمن تهیه کنندگان مستقل ابراز امیدواری کرد که این یک بام و دو هوا آخر یابد چون که وقتی تماشاگر در سالن سینما نباید برخی فیلم ها یا صحنه ها را ببینند، در داخل خانه چگونه این صحنه ها یا فیلم ها مباح می شود؟
انجمن خواهان آن است که جهت پیشگیری از بی قانونی، پروانه نمایش فیلم ها وسریال ها در ابتدای نمایش، در معرض دید قرار گیرد.
روابط عمومی انجمن در انتها اعلام داشت که بر مبنای مصوبه هیات مدیره، مسئله جهت بررسی به سازمان بازرسی کل کشور، کمیسیون فرهنگی مجلس، کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی و دیگر مراکز مسئول احاله خواهد شد.




منبع:

1399/05/27
22:08:43
5.0 / 5
2130
تگهای خبر: اینترنت , خرید , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است