حماس:

دشمن اگر اسرایش را زنده می خواهد، جنگ ضد غزه را متوقف کند

دشمن اگر اسرایش را زنده می خواهد، جنگ ضد غزه را متوقف کند به گزارش شاه بلاگ، اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس اظهار داشت که دشمن صهیونیست در تحقق اهداف متجاوزانه خود در نوار غزه ناکام مانده است و اگر اسرایش را زنده می خواهد، جنگ ضد غزه را متوقف نماید.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، اسامه حمدان نماینده حماس در بیروت شنبه شب در سخنانی اظهار داشت که تا توقف کامل جنگ ضد غزه، هیچ مذاکره ای در مورد اسرا انجام نخواهد شد.
وی ادامه داد: اگر دشمن اسرای خویش را زنده می خواهد، پس باید جنگ و جنایات ضد غزه را متوقف نماید.
اسامه حمدان افزود: تهدیدات مقامات اسرائیلی (نتانیاهو، گالانت و گانتز) به نابودی مقاومت، پوچ و توخالی و مبین شکست و ناکامی رژیم صهیونیستی است.
عضو ارشد حماس خاطرنشان کرد: بیشتر از 21 هزار نفر شهید و بیشتر از 56 هزار نفر هم زخمی شدند که اغلب آنها زن و کودک هستند.
وی تصریح کرد: ملت ما ثابت کرد که که تسلیم نخواهد شد و دشمن در تحقق اهدافش ناکام ماند.
حمدان با اشاره به اینکه مجاهدان ما میدان را تحت کنترل دارند، اضافه کرد: استراتژی شکست حماس فروپاشید.
وی قطعنامه روز گذشته شورای امنیت در مورد کمک ها به غزه را ضعیف و ناکافی دانست و اظهار داشت: دولت آمریکا 5 روز کوشش کرد تا این قطعنامه را از ماهیت و ارزش اصلی و واقعی خود تهی کند.
نماینده حماس در بیروت افزود: نباید برای ورود کمک به نوار غزه التماس نماییم و شورای امنیت باید به وظیفه خود در این حوزه عمل کند.
حمدان افزود: نتانیاهو و کابینه جنگ وی در جنگی بدون افق و سر انجام گرفتار شدند و ارتش آنها تلفات سنگینی را متحمل شده است.
اسامه حمدان تاکید کرد که 1.8 میلیون آواره فلسطینی در غزه و نزدیک به 2.3 میلیون مجموع ساکنان این باریکه با وضعیت فاجعه بار بی سابقه ای مواجهند.
او در آخر اظهار داشت: بار دیگر تاکید می نماییم که تروریسم صیونیست ها هیچگاه عزم و اراده ملت و مقاومت فلسطین را درهم نمی شکند و نمی تواند هیچیک از اهداف متجاوزانه خویش را محقق کند.



1402/10/03
07:36:51
5.0 / 5
289
تگهای خبر: امنیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است