منابع مصری:

طرف ها با مدت آتش بس در غزه و آزادی اسرا موافقت کرده اند

طرف ها با مدت آتش بس در غزه و آزادی اسرا موافقت کرده اند به گزارش شاه بلاگ، منابع مصری گزارش دادند طرف ها با مدت آتش بس در غزه و آزادی اسرا موافقت نموده اند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی مصری گزارش داد: طرف ها با مدت آتش بس در غزه و آزادی اسرا موافقت نموده اند. مذاکرات آتش بس در غزه فردا(یکشنبه) ازسرگرفته خواهد شد.
این منابع در عین حال تاکید کردند: تکمیل معامله توافق با عقب نشینی نیروهای اسرائیلی از شمال غزه و بازگشت ساکنان را می طلبد.
این درحالی است که پیش از این شبکه الجزیره به نقل از منابع آگاه گزارش داده بود: هیئت هایی از حماس و رژیم صهیونیستی فردا برای مذاکرات جدید غیرمستقیم در رابطه با آتش بس در غزه و تبادل اسرا به قاهره می روند.
این در شرایطی است که همچنان اختلافات میان مسؤلان صهیونیست در رابطه با روند مذاکرات درمورد آتش بس و تبادل اسرا با حماس ادامه دارد.
پیش تر مذاکراتی میان نمایندگانی از قطر، آمریکا، مصر و رژیم صهیونیستی در قاهره برگزار شد اما به نتیجه ای نرسید.
در حالیکه جنگ غزه وارد صد و چهل و هشتمین روز خود شده است، حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه در سایه بحران انسانی و غذایی ادامه دارد.
به قول وزارت بهداشت غزه، تلفات تجاوز مستمر به نوار غزه به بیشتر از ۳۰ هزار شهید و بیشتر از ۷۱ هزار مجروح با جراحات مختلف و هزاران مفقود در زیر آوار رسیده است.




منبع:

1402/12/12
15:42:32
5.0 / 5
238
تگهای خبر: امنیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است