بن گویر، نتانیاهو را تهدید کرد

بن گویر، نتانیاهو را تهدید کرد به گزارش شاه بلاگ، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام نمود که در صورت عدم حمله به شهر رفح در جنوب غزه، بنیامین نتانیاهو دیگر نمی تواند در پست نخست وزیر باقی بماند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام نمود اگر بنیامین نتانیاهو تصمیم بگیرد بدون حمله به رفح به جنگ ضد غزه خاتمه ببخشد دیگر نخست وزیر این رژیم نخواهد بود.
برپایه گزارش صدی البلد، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داده که لشکر ۹۸ ارتش با سه تیپ خود، شب گذشته و بعد از چهار ماه جنگ با نیروهای فلسطینی در نزدیکی خان یونس، از این منطقه خارج شده است.
رسانه های عبری گزارش دادند که تنها لشکر باقی مانده در نوار غزه، لشکر ۱۶۲ و هم تیپ «ناحال» است. تیپ ناحال بر جاده ای که نوار غزه را به ۲ قسمت تقسیم می کند و اسرائیل از راه آن مانع از بازگشت غزه ای ها از جنوب به شمال می شود، کنترل دارد.
بعد از انتشار این اخبار، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام نمود تمام نیروهای زمینی بجز یک تیپ از جنوب غزه خارج شده اند.
نشریه یسرائیل هیوم به نقل از منابع سیاسی نوشت مأموریت ارتش اسرائیل در خان یونس، از بین بردن تیپ های حماس و بازگرداندن اسرای اسرائیلی بود اما هم اکنون نمی تواند در رابطه با آزاد کردن اسرا، «به دستاورد بیشتری برسد.»




منبع:

1403/01/20
13:41:24
5.0 / 5
147
تگهای خبر: امنیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است