عرضه ایده های نوآورانه توسط محققان در حوزه روغن های بنزینی

عرضه ایده های نوآورانه توسط محققان در حوزه روغن های بنزینی شاه بلاگ: در پژوهشكده علوم و فناوری انرژی شریف مسابقه ای برای عرضه ایده های نوآورانه محققان و دانشجویان در زمینه روغن های بنزینی برگزار گردید.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از مهر، این مسابقه به دنبال رسیدن به بهترین و كارآمدترین ایده ها برای برندینگ و بازاریابیِ محصولات روغن های بنزینی برگزار گردید كه داوری آن بر عهده داورانی از اساتید دانشگاه، متخصصان حوزه كسب و كار نوپا و مدیران مجموعه بود.
«طراحی كمپین بازاریابی نفت پارس» با هدف به كارگیری خلاقیت و نوآوری در حوزه بازاریابی برای عرضه محصولات با كیفیت و نوآورانه به بازارهای ملی و بین المللی دایر شد. این مسابقه توسط سامانه نوآوری «بازپرابلم» برگزار شده است و هر تیم در گروه های ۲ تا ۴ نفره شركت كرده اند.
در ابتدای مسابقه ۶۸ تیم طرح های اولیه خویش را ارسال كردند. بعد از داوری اولیه ۱۲ تیم با عناوین «نشان، توسعه دهندگان سبز كسب و كار، پیشگامان پارس، پارس یار اولیوم، ترنج، دست های روغنی، پتروكبیر، aut cam، تورنادو، تیمار، لبخند و تیم توسعه كسب و كار ایده بازار BDC» بودند.
این ۱۲ تیم از دانشگاههای امیركبیر، صنعتی شریف، تهران و شركتهای نوپا، تخصصی و... بودند و ایده های نوآورانه خویش را در روز پایانی در مدت زمان ۱۲ دقیقه ای عرضه دادند.
طراحی های نوآورانه ۱۲ تیم توسط توسط استاد دانشگاه صنعتی امیركبیر، و چندین متخصص داوری شد. پس از عرضه ۳ تیم برتر موفق به كسب رتبه و دریافت جایزه ۲۵، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومانی شدند. تیم های «نشان»، «پتروكبیر»، « اولیوم» تیم های حائز رتبه شدند.
پیش بینی شده كه برای تیم های برگزیده امكان استخدام و كارآموزی توسط یك شركت نفتی فراهم می گردد.

1397/05/01
13:34:50
5.0 / 5
4440
تگهای خبر: پژوهش , توسعه , دانش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است