كووید- ۱۹ تیم كنجكاوی ناسا را هم خانه نشین كرد

كووید- ۱۹ تیم كنجكاوی ناسا را هم خانه نشین كرد شاه بلاگ: پژوهشگران مأموریت ˮكنجكاویˮ ناسا به دنبال گسترش كروناویروس، كارهای مربوط به این مریخ نورد را در خانه انجام می دهند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از تك كرانچ، كنترل یك مریخ نورد برای گرداندن آن به دور سیاره ای كه میلیون ها مایل از سیاره ما فاصله دارد، با دشواری بسیاری همراه می باشد. حال، گروه پژوهشگران مأموریت مریخ نورد "كنجكاوی"(Curiosity) ناسا، كار دشوارتری را در پیش گرفته اند. آنها برای حفظ سلامتی خود و دیگران در دوره شیوع كروناویروس، كارهای مربوط به این مأموریت را در خانه دنبال می كنند.


"آلیسیا آلباگ"(Alicia Allbaugh)، سرپرست این گروه اظهار داشت: ما معمولا در یك اتاق كار می نماییم تا تصاویر و داده ها را با یكدیگر به اشتراك بگذاریم اما هم اكنون نه تنها كار خویش را در اتاق های جداگانه انجام می دهیم، بلكه جدول برنامه ریزی و تنظیمات محاسباتی متفاوتی هم داریم. من مجبور هستم كه حدود ۱۵ چت متفاوت را دائما بررسی كنم.
در این تنظیمات جدید، چندین تماس تصویری هم به صورت همزمان برقرار می شوند و كارهایی كه پیش تر در محل كار انجام می شدند، حالا باید روی لپ تاپ و به واسطه شبكه های اجتماعی انجام شوند. شاید این پیچیدگی ها، از كارآیی روند برنامه ریزی بكاهد اما همچنان نتایج لازم عرضه می شوند.
آلباگ اضافه كرد: مریخ هنوز به ما تعلق ندارد و ما همچنان در حال بررسی آن هستیم.



1399/01/27
23:33:44
5.0 / 5
3313
تگهای خبر: پژوهش , جت , لپ تاپ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است