خودروی لوكس استون مارتین با الهام از فیلمهای جیمزباند

خودروی لوكس استون مارتین با الهام از فیلمهای جیمزباند شاه بلاگ: شركت آستون مارتین خودروی لوكس جدیدی با قیمت ۲۲۵ هزار پوند رونمایی كرده كه حداكثر سرعت آن ۲۱۱ كیلومتر برساعت است و قدرت آن ۷۱۵ اسب بخار یا ۷ برابر قدرت خودروی فورد فیستا است.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از دیلی میل، شركت آستون مارتین از یك خودروی جدید رونمایی كرده كه می تواند با سرعت ۲۱۱ مایل برساعت حركت نماید و خصوصیت های جالبی دارد.

خودروی مذكور به نام DBS Superleggera، ۲۲۵ هزار پوندقیمت گذاری شده و می تواند در ۳.۴ ثانیه سرعت خویش را از صفر به ۱۰۰ كیلومتر برساعت برساند. این خودرو با الهام از مدل هایی تولید شده كه طی ۵۰ سال قبل شخصیت جیمز باند در فیلم های خود از آن استفاده می كرده است.

به هرحال خودروی جدید فقط ۱۶ تن وزن دارد و ۷۲ كیلوگرم سبكتر از آستون مارتینDB۱۱ است.
این خودروی قدرتمند موتور دوقلو توربینی ۱۲ سیلندر با ظرفیت ۵.۲ لیتر است. این موتور می تواند ۷۱۵ اسب بخار نیرو تولید نماید كه معادل ۷ برابر قدرت تولیدی یك خودروی فورد فیستا است.

این خودروی جدید در رویدادی در لندن رونمایی شده و خصوصیت های استاندارد این خودرو شامل امكان ورود به خودرو بدون كلید، سیستم كنترل فشار هوای تایر و یك دوربین ۳۶۰ درجه با نمایشگر مسافت پارك و دستیار پاركینگ دارد.
سیستم صوتی این خودرو به بلوتوث مجهز است و می تواند موسیقی موبایل، آی پاد، آیفون و فایل های یو اس بی را پخش كند.

1397/04/07
13:39:14
5.0 / 5
4440
تگهای خبر: تولید , خودرو , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است