برای گوش دادن موزیك در سفر؛

هدفونی كه سروصدای جاده و موتور خودرو را حذف می كند

هدفونی كه سروصدای جاده و موتور خودرو را حذف می كند شاه بلاگ: یكی از چالش های سفرهای جاده ای سروصدای محیط اطراف، موتور خودرو و غیره است كه موجب آزار سرنشینان میگردد. اما بزودی هدفون جدیدی تولید میگردد كه این مشكل را برطرف می كند.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از نیواطلس، هدفون تازه ای كه توسط شركت Bose تولید شده، نسبت به تولیدات قبلی این شركت از قابلیت های بیشتری برای حذف انواع سروصداهای محیطی مزاحم برخوردار می باشد.
هدفون مورد اشاره علاوه بر حذف اصوات ناخوشایند در حین سفر با خودرو در هواپیماها هم قابل استفاده می باشد تا مسافران دیگر سروصدای شدید موتور هواپیما را نشنوند. هدفون مورد اشاره مجهز به میكروفونی كوچك برای جذب اصوات مزاحم محیطی و خارج كردن آنها از راه یك بلندگو است. پس كاربران می توانند بدون دردسر به موسیقی محبوب خود گوش كنند، بدون آنكه از سروصدای محیطی آزار ببینند.
میكروفون مورد استفاده در این هدفون با فناوری پیشرفته ای تولید شده و قادر به شناسایی اصوات مزاحمی است كه از جهت های مختلف پخش می شوند. Bose برای ارتقای كیفیت این هدفون با برخی شركت های سازنده خودرو مانند جنرال موتورز باز همكاری كرده است.
هدفون مورد اشاره فعلا مراحل آزمایشی را طی می كند و احتمال می رود از سال ۲۰۲۱ همراه با برخی خودروها ارائه شود. قیمت این محصول هنوز مشخص نشده است.

1397/10/19
14:32:29
5.0 / 5
4339
تگهای خبر: پیشرفت , تولید , خودرو , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است