استقبال پژوهشگران از نخستین سمپوزیوم بین المللی ژنتیك پزشكی

استقبال پژوهشگران از نخستین سمپوزیوم بین المللی ژنتیك پزشكی به گزارش شاه بلاگ تابحال ۳۰۰ نفر از پژوهشگران، دانش پژوهان و دانشجویان علاقه مند به زیست فناوری و ژنتیك در نخستین سمپوزیوم ملی و بین المللی ژنتیك پزشكی ثبت نام كرده اند كه نشان دهنده استقبال چشم گیر آنان از این رویداد علمی است.


سهراب حبیب نژاد مدیر روابط عمومی سمپوزیوم ملی و بین المللی ژنتیك پزشكی اظهار داشت: ثبت نام این تعداد پژوهشگر، محقق و دانشجو در این سمپوزیوم نشانه اهمیت علم ژنتیك پزشكی در میان محققان و دانشجویان ایرانی است.
وی اضافه كرد: سمپوزیوم دو روزه بعنوان یكی از برنامه های جانبی استپ ششم جایزه علمی و بین المللی مصطفی (ص) و با همكاری انجمن ژنتیك ایران و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیك و بیوتكنولوژی برگزار می شود، همینطور تمامی سخنرانی ها و كارگاه های این سمپوزیوم در جهت ارتقای سطح دانش دانشجویان و علاقمندان این حوزه برگزار می گردد.
حبیب نژاد افزود: در حاشیه این سمپوزیوم جلساتی بین اساتید خارجی، داخلی و دانشجویان نخبه علاقمند برگزار می شود كه امیدواریم این نشست ها بتواند در جهت انتقال دانش و تبادل علم كمك زیادی كند.
وی با اشاره به اینكه این نشست ها همینطور می تواند سبب ایجاد حلقه های همكاری بین دانشگاه های داخلی و خارجی شود، اظهار داشت: استادان خارجی مدعو برای تبادل دانشجو و كارشناس با دانشگاه های ایرانی اعلام آمادگی كرده اند، پس امید است كه ارتقاء سطح علم مهم و كلیدی ژنتیك محقق شود.
اولین سمپوزیوم ملی و بین المللی ژنتیك پزشكی روزهای ۱۸ و ۱۹ آبان ماه در سالن همایش پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیك و زیست فناوری برگزار می گردد.


1398/08/12
23:24:01
5.0 / 5
4255
تگهای خبر: بین الملل , پژوهش , تكنولوژی , دانش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است