روسیه به دنبال تولید واكسن كووید-۱۹ از ماه سپتامبر است

روسیه به دنبال تولید واكسن كووید-۱۹ از ماه سپتامبر است شاه بلاگ: روسیه می خواهد بعد از دریافت تایید برای آزمایش بالینی، تولید واكسن ˮكووید-19ˮ را در ماه سپتامبر آغاز كند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از دیلی صباح، " تاتیانا گولیکووا "(Tatyana Golikova) معاون نخست وزیر روسیه در سیاستگذاری اجتماعی، کار، بهداشت و امور بازنشستگی اظهار داشت: آزمایش های بالینی واکسن "کرونا ویروس" الان روی داوطلبان در حال اجراست.
در ماه مه، یک موسسه دولتی به نام "مرکز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالیا" اعلام نمود که برای بیماری "کووید-۱۹" واکسنی توسعه داده است که هیچ عوارض جانبی ندارد.
"الکساندر گینزبرگ"(Alexander Ginzburg) مدیر این تحقیقات اظهار داشت که پژوهشگران این موسسه واکسن را روی حیوانات و سپس خودشان آزمایش کردند.
هنوز تحقیقی در مورد واکسن منتشر نشده و هیچ تایید مستقلی از طرف دولت که توسط دانشمندان اعلام شده باشد، وجود ندارد.
تولید واکسن اغلب چند سال یا حتی بیشتر طول می کشد. ارتش روسیه در حال آزمایش واکسن روی ۵۰ سرباز داوطلب است و این آزمایش در یک مرکز تحقیقاتی نظامی در مسکو در حال انجام می باشد.
این آزمایش تا اختتام ماه ژوئیه به پایان می رسد.
هم اکنون، هفت موسسه تحقیقاتی بطور مستقل در روسیه در حال کار روی پیدا کردن واکسن کروناویروس هستند و بنا به گزارشات، سه مورد از آنها امیدوارکننده بنظر می رسد.
"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه هم خواهان تولید هرچه سریع تر واکسن کرونا در این کشور شده است.




منبع:

1399/03/26
23:54:06
5.0 / 5
2503
تگهای خبر: پژوهش , توسعه , تولید , جت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است