بیش از 7200 نانوایی در تهران به دستگاه کارتخوان مجهز شد

بیش از 7200 نانوایی در تهران به دستگاه کارتخوان مجهز شد به گزارش شاه بلاگ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران اظهار داشت: تا حالا بیش از 7200 نانوایی در سطح استان تهران به دستگاه کارتخوان مجهز شده که کار نصب این دستگاهها برای همه نانوایی های استان تا اختتام هفته ادامه خواهد داشت.


به گزارش خبرنگار گروه جامعه ایرنا، حشمت الله عسکری روز شنبه در حاشیه جلسه تنظیم بازار استان تهران اظهارداشت: با نصب و تجهیز نانوایی های استان به دستگاه کارتخوان، این واحدها به شکل دقیقی کنترل و رصد می شود.
وی افزود: مابقی نانوایی های سطح تهران نیز با آمار کمتر از یک هزار نانوایی تا حالا باقی مانده است که اقدامات اساسی برای تجهیز این نانوایی ها به دستگاه کارتخوان هم صورت خواهد گرفت.
عسکری با اشاره به این که جابجایی، فوت مالک نانوا، مشکل میان شرکای نانوایی و یا هر دلیل دیگری علت اصلی متصل نشدن این نانوایی های تهران به دستکاه کارتخوان بوده است، اضافه کرد: باتوجه به مشکلاتی که دراین زمینه وجود داشت، امکان حل مشکل آنها وجود نداشت به همیت دلیل حالا در شاپرک باقی مانده اند.
وی با اعلان اینکه حالا درحال رفع اشکال این نانوایی ها هستیم، اشاره کرد: اما در مجموع پیش بینی می شود تا کمتر از دو هفته آتی ۱۰۰ درصد نانوایی های تهران به شبکه هوشمند متصل شود.
به گزارش شاه بلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا، اجرای طرح مدیریت هوشمند یارانه آرد و نان یا به اختصار (مهیا)، با اهداف و انگیزه های حمایتی از مردم و خرج شدن یارانه دولت در محل آن، در دستور کار قرار گرفته است.
با اجرای طرح فروش هوشمند نان هیچ افزایش قیمت و یا سهمیه بندی در فروش نان اتفاق نمی افتد و شفاف سازی میزان اختصاص آرد به نانوایی ها، یارانه اختصاص یافته به هر واحد خبازی، میزان فروش نان و حتی نوع نان در نانوایی از اهداف این طرح است.



منبع:

1401/06/06
09:20:34
5.0 / 5
621
تگهای خبر: دستگاه , نانو , هارد , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است