رسانه چینی:

آمریکا با تشکیل باند تبهکاران به جنگ روسیه رفته است

آمریکا با تشکیل باند تبهکاران به جنگ روسیه رفته است به گزارش شاه بلاگ، یک رسانه چینی در واکنش به قصد آمریکا برای توقیف دارایی های مسدود شده روسیه، نوشت دولت آمریکا «یک باند تبهکار» تشکیل داده تا به جنگ روسیه برود.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، همزمان با انتشار گزارش هایی در خصوص تلاش آمریکا برای توقیف ۳۰۰ میلیارد دلار دارایی های مسدود شده روسیه، رسانه چینی نوشته واشنگتن اقدام شکست خورده ای را شروع کرده است.
وبگاه «سوهو» نوشته است: «ایالات متحده به دارایی ها روسیه چشم طمع داشت و تصمیم گرفت یک باند تبهکار واقعی برای دستبرد به آن تشکیل دهد. این روش استخراج پول، پرهزینه ترین و شکست خورده ترین است».
روزنامه نیویورک تایمز به تازگی نوشته دولت آمریکا بی سر و صدا درحال حمایت جدید از درخواست توقیف بیشتر از ۳۰۰ میلیارد دلار از ذخایر ارزی مسدود شده روسیه توسط کشورهای غربی است.
شماری از سیاستمداران غربی خواهان این شده اند که ۳۰۰ میلیارد دارایی توقیف شده روسیه به بهانه جنگ اکراین، راهی کی یف شود تا این کشور شرق اروپا وضعیت اقتصاد نابسامان خویش را بازسازی کند.
نشریه چینی در ادامه نوشته اگر غربی ها در هدف خود موفق شوند «ایالات متحده برای همیشه موقعیت خود بعنوان یک شریک مالی قابل اعتماد را از دست خواهد داد».
در این مطلب همینطور آمده است: «می توانیم بگوییم آمریکا مرگبارترین اشتباه راهبردی ممکن را انجام داده و به خود در مقابل تمام جهانیان ضربه اساسی وارد کرده است».
«سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه هم گفته است اگر آمریکا دارایی های روسیه که به بهانه جنگ اکراین مسدود شده را مصادره کند، احتمال قطع روابط دیپلماتیک مسکو-واشنگتن وجود دارد.




منبع:

1402/10/05
08:43:39
5.0 / 5
249
تگهای خبر: جهان , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است