مقاومت مکانیسم ارتباطی شین بت با عواملش در غزه را کشف کرد

مقاومت مکانیسم ارتباطی شین بت با عواملش در غزه را کشف کرد به گزارش شاه بلاگ، یک منبع امنیتی مقاومت فلسطین در گفت و گویی ویژه با وبگاه «المجد امنی» از نحوه ارتباط سرویس امنیت عمومی رژیم صهیونیستی (شین بت) با مزدوران و عوامل خود در داخل نوار غزه پرده برداشت.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، این وبگاه نوشت: «یک منبع در امنیت مقاومت از رصد تکنولوژی جدید ارتباطی مورد استفاده عوامل سرویس امنیت عمومی رژیم صهیونیستی (شین بت) در نوار غزه در جریان جنگ طوفان الاقصی، بعد از حملات دردناک امنیتی مقاومت پرده برداشت.»
وبگاه المجد الامنی به نقل از این منبع گزارش داد: «شین بت قدرت حملات اخیر مقاومت را احساس می کند و به دنبال روش ها و روشهای فنی جدید برای تسهیل روند ارتباطی بین خود و عواملش در میدان است.»
وی اشاره نمود یگان های فنی در امنیت مقاومت فناوری جدیدی را کشف کردند که تلاش می کند عامل را در حین استفاده از دستگاه ارتباطی زیر پوشش قرار دهد تا دستگاه هیچ گونه نشانه یا مدرکی دال بر ارتباط قبلی با افسر را ثبت نکند که این دستگاه توسط امنیت مقاومت کشف و توقیف شده است.
این منبع اضافه کرد: تکنولوژی جدید تراشه ای شبیه به تراشه تلفن است که یک مرتبه در دستگاه تلفن همراه استفاده می شود و بعد از برنامه ریزی روی دستگاه از بین می رود و بدین سان دستگاه بدون هیچ تراشه ای در داخلش جهت استفاده و دریافت ارتباطات افسران آماده می شود.
وی توضیح داد فناوری جدید از این جهت متمایز می شود که اگر گوشی به دست کسی غیر از فرد مزدور بیفتد، شک ایجاد نمی کند و این نشان داده است که مقاومت راهی برای تشخیص این مورد بدون ذکر جزئیات در مورد آن پیدا کرده است.
این منبع تصریح کرد: سرویسهای امنیتی دشمن به صورت مداوم به دنبال توسعه این فناوری ها هستند، پیش از آن یک تراشه دوتایی وجود داشت که سیستم آن با قرار دادن کدهای مشخص به هم می ریخت و مقاومت آنرا کشف کرد و از راه آن توانست برخی از عوامل را کشف کند.
او در آخر اظهار داشت: دستگاههای امنیتی مقاومت شبانه روز برای مبارزه و تعقیب پدیده مزدوران کار می کنند و همینطور دائماً قادر به شناسایی فناوری های مدرنی هستند که در حوزه ارتباطات و تماسهای میدانی استفاده می شوند.
سرویس امنیت عمومی رژیم صهیونیستی به دنبال دستیابی به اطلاعات امنیتی از راه جاسوسانی است که در داخل نوار غزه استخدام شده اند، اما سرویسهای امنیتی و جناح های فلسطینی در بیشتر از یک مرتبه اعلام نمودند که برخی از آنها را دستگیر و نقشه های صهیونیست ها را خنثی کرده اند.





منبع:

1402/10/17
09:48:35
5.0 / 5
271
تگهای خبر: امنیت , تراشه , تكنولوژی , توسعه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است