بازداشت حامیان فلسطین در نیویورک قبل از سخنرانی بایدن

بازداشت حامیان فلسطین در نیویورک قبل از سخنرانی بایدن شاه بلاگ: پلیس نیویورک ده ها معترض حامی فلسطین را به سبب مسدود کردن خیابان مقابل ساختمان محل سخنرانی جو بایدن بازداشت کرد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، قبل از شروع سخنرانی انتخاباتی جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در منطقه منهتن نیویورک در روز چهارشنبه میان معترضانی که پلاکاردهایی در پشتیبانی از فلسطین در دست داشتند و پلیس، درگیری به وجود آمد.
بنا بر گزارش خبرگزاری آناتولی، برخی از این معترضان عمدتاً یهودی بودند و رییس جمهور آمریکا را به پشتیبانی از نسل کشی در غزه متهم می کردند، بعد از درگیری با پلیس در خیابان پنجم منهتن دستگیر شدند. پلیس نیویورک مجبور شده بود برای انتقال این افراد به بازداشتگاه، اتوبوس به محل تجمع بیاورد.


همین طور بطور همزمان در منطقه دیگری در نیویورک موسوم به کلمبوس سیرکل (Columbus Circle) صدها تن از حامیان فلسطین به ورود جو بایدن به نیویورک اعتراض کردند و خواهان ترک مخاصمه فوری در غزه شدند.


به گزارش آناتولی، معترضان توسط افسران پلیس نیویورک به پیاده روی روبروی هتل ماندارین اورینتال که مراسم جمع آوری کمک مالی برای حزب دموکرات درحال برگزاری در آن بود، رانده شدند. آنها خواهان آن بودند که بایدن به بحران انسانی در غزه پایان دهد و حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی را متوقف نماید تا بتواند آرای آنها را برای انتخابات نوامبر ۲۰۲۴ به دست آورد.
سفر بایدن به نیویورک در روز چهارشنبه که طی یک روز در سه رویداد انتخاباتی در آن شرکت کرد، ترافیک شهری را نیز مختل کرد. او بعد از فرود در فرودگاه بین المللی جان اف کندی با هلیکوپتر در منطقه وال استریت، واقع در مرکز شهر فرود آمد.



1402/11/19
13:41:03
5.0 / 5
272
تگهای خبر: بین الملل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است