تلفات سنگین صهیونیست ها در شمال غزه از زبان فرمانده مقاومت

تلفات سنگین صهیونیست ها در شمال غزه از زبان فرمانده مقاومت به گزارش شاه بلاگ، فرمانده مقاومت فلسطین در سخنانی از تلفات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی در جریان نبرد زمینی با رزمندگان فلسطینی در مناطق مختلف نوار غزه اطلاع داد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، یکی از فرماندهان میدانی مقاومت فلسطین در این زمینه به شبکه خبری المیادین اعلام نمود: ارتش رژیم اشغالگر روز گذشته در محله «الزیتون» در شهر غزه متحمل تلفات سنگین شد.
این فرمانده مقاومت اشاره کرد: بالگردها برای انتقال کشته ها و مجروحان سه بار فرود آمدند و هواپیماهای جنگی نیز برای پوشش عملیات تخلیه وارد عمل شد و در چند محور حملات شدیدی انجام دادند.
وی همین طور اظهار داشت: چهارراه «دوله» و خیابان «السکه» به گورستان تانک های «مرکاوا» ارتش رژیم اشغالگر تبدیل شدند.
این فرمانده مقاومت فلسطین در ادامه اظهار داشت که در نتیجه این ضربات سنگین حالت سردرگمی بر تحرکات سربازان رژیم صهیونیستی حاکم شده است.
وی درباره ی وضعیت رزمندگان مقاومت نیز اعلام نمود: مبارزان از همه جناح ها و گروه ها همچنان در مواضع رزمی خود هستند و طبق برنامه هایی که از قبل تعیین شده است، وظایف خودرا انجام می دهند.
مقاومت فلسطین همزمان با نبردهای خان یونس در جنوب، نبردهای شدیدی را با ارتش اشغالگر در محله الزیتون شهر غزه در شمال نوار غزه انجام می دهد. رسانه ها از درگیری شدید بین گروههای مقاومت فلسطین و نیروهای ارتش اشغالگر که درحال نفوذ به محله الزیتون هستند، آگاهی داده اند.
مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک های صهیونیست نشین منطقه «غلاف غزه» شروع کرد و ده ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه ای» ادعایی آن ارزیابی می کنند.
این عملیات موجب شروع تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و بعد از وقفه یک هفته ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.
طی این مدت و به رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی مقابل غیرنظامیان و خصوصاً زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به اصطلاح افسانه ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی سابقه ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده اند.
به رغم سانسور شدید نظامی، رسانه های عبری هر از چند گاهی گزارش هایی درباره ی میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می کنند که با آمار و ارقام رسمی مغایرت دارد.




منبع:

1402/12/09
15:01:42
5.0 / 5
207
تگهای خبر: ربات , هواپیما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است