حملات حزب الله لبنان به چندین شهرک صهیونیست نشین

حملات حزب الله لبنان به چندین شهرک صهیونیست نشین شاه بلاگ: حزب الله لبنان عصر سه شنبه ساختمانی در شهرکی واقع در شمال اراضی اشغالی را با تسلیحات مناسب هدف قرار داد و اصرار کرد که آنرا دقیقا هدف قرار داده است.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، حزب الله لبنان در اطلاعیه ای اعلام نمود رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در امتداد پشتیبانی از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و در پاسخ به حملات دشمن صهیونیستی به روستاهای جنوبی و خانه های شهروندان، ساعت ۱۰: ۴۵ شامگاه سه شنبه به وقت لبنان، ساختمانی واقع در شهرک «آویویم» را با تسلیحات مناسب به شکل دقیق هدف قرار دادند.
حزب الله لبنان چند ساعت قبل از انتشار این بیانیه نیز از هدف گیری دقیق ساختمانی در شهرک «کریات شمونا» در شمال اراضی اشغالی و ایجاد تلفاتی دراین حمله آگاهی داده بود.
همین طور حزب الله اعلام نمود که شهرک «کفربلوم» را با ده ها موشک «کاتیوشا» هدف قرار داد.
رسانه های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند در پی شلیک تعداد زیادی موشک از لبنان، آژیرهای هشدار در مناطق «کفربلوم»، «کریات شمونا» و «بیت هیلل» در شمال اراضی اشغالی به صدا درآمدند.
ویدیویی که در رسانه های این رژیم پخش شده، نشان میدهد که موشک های سامانه پدافندی این رژیم موسوم به «گنبد آهنین» اهتمام دارد موشک های شلیک شده از لبنان را رهگیری و ساقط کند.



منبع:

1402/12/16
10:08:08
5.0 / 5
187
تگهای خبر: موشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است