رسانه اتریشی:

مظنونان تروریستی از اوکراین به اتحادیه اروپا می آیند

مظنونان تروریستی از اوکراین به اتحادیه اروپا می آیند به گزارش شاه بلاگ، روزنامه چاپ اتریش به نقل از مقامات امنیتی گزارش داد اکراین امکان دارد به گذرگاهی مناسب برای افراط گرایان خشن تبدیل گشته باشد که به دنبال ورود به اتحادیه اروپا هستند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، رسانه اتریشی هایته اطلاع داده تعداد زیادی از تروریست های مظنون از راه خاک اکراین به این اتحادیه اروپا سفر کرده اند.
به نقل از شبکه خبری راشاتودی، این روزنامه همینطور به دستگیری ۲ تبعه تاجیکستانی و چچنی در دسامبر گذشته میلادی در آلمان و اتریش به ظن توطئه برای حمله تروریستی در وین اشاره نموده است. این مظنونان به دنبال حمله به کلیسای سنت استفان در وین بودند و می خواستند از کلاشنیکف و مواد منفجره استفاده نمایند.
این روزنامه از قول مقام های اجرای قانون نوشت، مظنونان بخشی از یک شبکه گسترده تر تروریستی معروف به «داعش خراسان» بودند.
طبق گزارش رسانه های غربی، این گروه ترویستی همینطور مسئول حمله تروریستی جمعه گذشته به سالن کنسرت کروکوس مسکو است که ۱۳۷ کشته و بیشتر از ۱۸۰ زخمی برجای گذاشت.
دادستان های اتریشی در ماه دسامبر گفته بودند که مظنونان توطئه وین «بسیار رادیکال» بودند، عقاید مشترک داشتند و ظاهرا بخشی از شبکه ای بودند که در اواخر سال ۲۰۲۳ حملاتی را در کلن و مادرید برنامه ریزی می کرد.
روزنامه هایته اتریش همینطور نوشت، این مظنونان تروریستی بدون آنکه کسی متوجه شود، از راه خاک اکراین وارد اروپا شده اند.




منبع:

1403/01/07
10:41:03
5.0 / 5
183
تگهای خبر: امنیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است