معرفی ایربادهای ارزان قیمت با خصوصیت های هدفون اپل

معرفی ایربادهای ارزان قیمت با خصوصیت های هدفون اپل شاه بلاگ: اخیرا یك ایرباد كاملا بی سیم معرفی شده است كه همراه با وضوح صدای بالا و قیمت مقرون به صرفه، مستقل از یكدیگر كار می كنند.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از فین تك، بر خلاف اغلب ایربادهای بی سیم كه باز هم نیاز به یك سیم اتصال دارند، گوشیهای این ایرباد(earbud) به نام "1Voice" می توانند كاملا به صورت مستقل از یكدیگر عمل كنند و این كار را برای كارهای چند وظیفه ای(multitasking) راحت می كند.

هدفون های بی سیم كه با نام "ایرباد" شناخته می شوند، به خاطر خیلی از خصوصیت ها نظیر قابل حمل بودن، راحتی و ضد آب و عرق بودن كه سبب می گردد جهت استفاده هنگام ورزش مناسب باشند، محبوب هستند. اما حدودا هیچ كدام از آنها صدای با كیفیتی ندارند.

اندازه كوچك و اتصال بی سیم آنها اغلب با صدای باس، كیفیت و وضوح متوسط صدا همراه است. اگر هم ایربادهای باكیفیتی پیدا شود، گران قیمت هستند.

اما این ایرباد با قابلیت اتصال با استفاده از بلوتوث و كاملا بی سیم بودن، صدای با كیفیت و واضحی را به همراه قابلیت حمل آسان و قرارگیری مناسب در گوش، با قیمت تنها 32 دلار در دسترس می باشد.

بر خلاف اغلب گوشیهای بی سیم، این ایرباد واقعا بی سیم هست، به این مفهوم كه سیمی بین دو گوشی متصل نیست. این ایرباد با استفاده از فناوری بلوتوث 4.2 پیشرفته، رد و بدل شدن سیگنال هایی به شفافیت كریستال را به ارمغان می آورد و یك طراحی فوق العاده دارد كه سبب می گردد همراه با قرارگیری مناسب در گوش، برای گردشگران و ورزشكاران ایده آل باشد.

هر ایرباد دارای بلندگوی پیشرفته مخصوص خود، تراشه بلوتوث، باتری و میكروفن است، ازاین رو می توانید تماس ها را در هنگام حركت پاسخ دهید و با هر بار شارژ، تا 4 ساعت دوام می آورند.

این ایربادها حتی هنگامیكه از هم جدا می شوند هم به خوبی كار می كنند كه آنها را جهت استفاده در محل كار و یا هر محیطی كه نیاز به یك گوش خود برای شنیدن صدای اطراف دارید، مناسب می كند.




1397/03/02
16:25:57
5.0 / 5
4607
تگهای خبر: پیشرفت , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است