توسط یك شركت دانش بنیان؛

سیستم تخلیه اتوماتیك آب مخازن نفتی ساخته شد

سیستم تخلیه اتوماتیك آب مخازن نفتی ساخته شد شاه بلاگ: محققان در یك شركت دانش بنیان موفق به ساخت سیستم تخلیه اتوماتیك آب مخازن نفتی شدند كه به صورت غیر تماسی برای جلوگیری از آلودگی نفتی عمل می كند.



محمدرضا مجیدپور مدیرعامل شركت دانش بنیان تولیدكننده تجهیزات صنعت نفت در مورد سیستم تخلیه اتوماتیك آب مخازن نفتی به خبرنگار مهر اظهار داشت: در این شركت موفق شدیم این سیستم تخلیه اتوماتیك آب مخازن نفتی را بسازیم كه از هدر رفت مقدار قابل توجهی از فرآورده های نفتی و آلودگی های محیطی جلوگیری كند.
وی با اشاره به اینكه این محصول در تخلیه اتوماتیك آب كف مخازن هیدروكربنی كاربرد دارد اظهار داشت: تمام پالایشگاه ها و پتروشیمی ها می توانند از این محصول استفاده كنند.
مجید پور با اشاره به خصوصیت ها و مزایای این محصول تصریح كرد: عدم تماس سنسورهای به كار رفته با هیدروكربن، دقت بالا در تفكیك نوع هیدروكربن ها و تشخیص میزان آب، قیمت مقرون به صرفه در مقایسه با نمونه های مشابه خارجی، نصب و راه اندازی سریع، هزینه تعمیر و نگهداری پایین، صرفه جویی قابل توجه مالی به علت جلوگیری از هدررفت هیدروكربن، طول عمر بالا به علت غیرتماسی بودن حسگرها از خصوصیت های این محصول است. مدیرعامل این شركت دانش بنیان اضافه كرد: نمونه های خارجی این محصول از روش تماسی برای جداسازی، آب مخازن استفاده می نماید كه این تكنولوژی هم اكنون در كشورهای هلند، انگلستان و آمریكا موجود است. این در شرایطی است كه محصول ایرانی بدون داشتن هیچ گونه تماسی این عمل را انجام می دهد.
به گفته وی تولید و عرضه این محصول در داخل كشور علاوه بر صرفه جویی از هدر رفتن هیدروكربن باعث می گردد نیازی از بابت واردات این محصول به كشور وجود نداشته باشد.
به گزارش شاه بلاگ به نقل از مهر، سیستم تخلیه اتوماتیك آب كف مخازن نفتی همچون محصولاتی است كه در اجلاس سالیانه پارك فناوری پردیس رونمایی گردید. این شركت دانش بنیان عضو پارك فناوری پردیس است.

1397/06/11
14:47:28
5.0 / 5
4917
تگهای خبر: تكنولوژی , تولید , دانش , دانش بنیان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است