پیامی دیگر برای فقدان اصغر عبداللهی

پیامی دیگر برای فقدان اصغر عبداللهی مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان در پیامی درگذشت اصغر عبداللهی ( فیلم نامه نویس سرشناس) را تسلیت گفت.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، در متن این پیام با عنوان "سایه بانی از حصیر..." آمده است: "آدم ها می آیند، همچون مسافری در بامداد یک روز که زمین و زمان را برفی سفید پوشانده است، و با زندگی شان، جای پای شان را بر زمین باقی می گذارند.
بعضی آنچنان بی مقصود و بی هویت و بی تاثیرند که با نخستین تابش آفتاب از آنان چیزی باقی نمی ماند. اندک انسان هایی هستند که جای پای ماندگار و عمیق از خود به جا می گذارند. ارش که همه احساس مسئولیت بود و ناشی از عشقش به باورها و اعتقاداتش، در قالب های اصغر عبداللهی چنین انسانی بود.
او با زندگی اش که سراسر قابل احترام بود و با تعهد به انسانیتش، قلم زد و نوشت و خالق آثاری شد که بزرگان سینما چه در قالب کودک و چه بزرگسال از همکاری با او بعنوان یک هنرمند دوست و همراه لذت بردند و این لذت را به مخاطب انتقال دادند. مسافر ناگزیر از سفر است و ناچار به پرواز و آنچه از او به جا مانده خاطره پروازش است در مسافرت زندگی و جای پایی که از خود می گذارد.
اصغر عبداللهی یقینا و به باور همه، مسافر فرهیخته و سبکبال، بی نیاز از آنچه آدم را زمینگیر میکند، محترم و با اندیشه های پاک و محترم بود برای خانواده، دوستان، شاگردانش و برای ادبیات و هنر و سینما بود. او رفت و از خود آثار نیک به جا گذاشت، او رفت و برای ما دلتنگی نبودنش را به جا گذاشت.
جایش همیشه و تا ابد خالی ولی خاطره اش تا همیشه و تا ابد، ماندگار...»

اصغر عبداللهی فیلم نامه نویس بر اثر سرطان 7 دی ماه درگذشت.



1399/10/09
23:43:32
5.0 / 5
1133
تگهای خبر: توسعه , دانش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است