۱۸ درصد واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی کشور غیرفعال هستند

۱۸ درصد واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی کشور غیرفعال هستند به گزارش شاه بلاگ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور اظهار داشت: 18 درصد از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور هم اکنون غیرفعال هستند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایرنا بابک دین پرست جمعه در حاشیه بازدید از شهرک های صنعتی ۳، ۴ و پنج اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکهزار و ۱۱ شهرک و ناحیه صنعتی در کشور وجود دارد که ۴۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در این شهرک ها مستقر هستند.
وی با اشاره به این که یکی از موضوعات مورد بررسی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور بحث رفع مشکلات شهرک های صنعتی است اضافه کرد: موضوع بررسی واحدهای صنعتی مشکل دار خوزستان در شهرک ها و نواحی صنعتی در دستور کار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور قرار گرفته است.
دین پرست با اعلان اینکه در خوزستان ۷۰ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد افزود: ۵۲ واحد صنعتی در این شهرک ها درحال بهره برداری است.
و ی گفت: در مجموع ۱۳۷۹ واحد صنعتی در این تعداد شهرک مستقر هستند که متاسفانه ۲۵ درصد از این واحدها غیرفعال هستند که این مساله در ستاد تسهیل کشور بررسی می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور افزود: موضوع جاده های دسترسی به شهرک های صنعتی استان و زمینهای مورد نیاز برای استقرار واحدهای جدبد همچون مشکلات شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان هستند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور روز گذشته پنجشنبه به همراه هیاتی از مسئولان کشور که از اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور هستند بمنظور بررسی مشکلات واحدهای صنعتی خوزستان سفر کردند.



منبع:

1400/05/09
21:24:42
5.0 / 5
1025
تگهای خبر: توسعه , تولید , صنعت , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است